Dzień
w przedszkolu
7:00 – 8:15
rozmowy indywidualne, praca z zespołem dzieci lub indywidualna, praca z dzieckiem zdolnym, czynności porządkowe, zabawy ruchowe.
8:15 – 8:30
samoobsługowe, wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
8:30–9:00
9:00–9:30
w sali lub na powietrzu.
9:30–10:15
w sali lub na powietrzu.
9:30 – 10:15
obserwacje przyrodnicze. Tworzenie sytuacji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw według zainteresowań.
10:15 – 11:30
10:30–11:00
11:00 – 11:45
obserwacje przyrodnicze. Tworzenie sytuacji do obserwowania, eksperymentowania,
odkrywania, podejmowania zabaw według zainteresowań.
11:45 – 12:00
Przygotowanie do obiadu.
Czynności samoobsługowe,
porządkowo -higieniczne.
12:00 – 13:00
13:00 – 13:15
Czynności porządkowo -higieniczne,
mycie zębów.
13:15–13:45
13:45-14:45
wynikające z zainteresowań dzieci, zabawy stolikowe, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, tworzenie warunków do aktywności ruchowej. Wspieranie rozwoju dzieci poprzez zabawy i gry językowe.
14:45 – 15:00
Przygotowanie do podwieczorku,
czynności higieniczne.