Dzień w żłobku
7:00 – 8:15
Schodzenie się dzieci, czynności opiekuńcze, zabawy swobodne,rozmowy indywidualne, praca z zespołem dziecilub indywidualna, praca z dzieckiemzdolnym, czynności porządkowe, zabawy ruchowe.
8:15 – 8:30
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno-porządkowe,samoobsługowe, wpajaniezasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
8:30 – 9:00
9:00– 9:15
Zajęcia edukacyjne.
Zabawy i zajęcia edukacyjne różnego
typu w sali lub na powietrzu.
9:15 – 9:45
Pobyt w ogrodzie, spacery, zabawy badawcze, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze. Tworzenie sytuacji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw według zainteresowań.
9:45 – 10:00
Przygotowanie do drugiego śniadania,
zabiegi higieniczne.
11:30 – 12:00
Obiad
12:00 – 12:15
Czynności porządkowo - higieniczne,
mycie zębów.
12:15 – 13:45
Odpoczynek, relaksacja, leżakowanie.
13:45 – 14:15
wynikające z zainteresowań dzieci, zabawy stolikowe, zabawy w ogrodzie, spacery, tworzenie warunków do aktywności ruchowej. Wspieranie rozwoju dzieci poprzez
zabawy i gry językowe.
14:15–14:30
Przygotowanie do podwieczorku,
czynności higieniczne.
14:30 – 15:00
Odpoczynek, relaksacja
(leżakowanie dzieci 3-letnich
w oddziałach z leżakami).
13:45–14:15
Zapewnienie dzieciom różnego rodzaju form relaksu, zabawy wynikające z zainteresowań dzieci, zabawy stolikowe, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, tworzenie warunków do aktywności ruchowej. Wspieranie rozwoju dzieci poprzez zabawy i gry językowe.
14:15 – 14:30
14:30 – 15:00
Przygotowanie do podwieczorku,
czynności higieniczne.
15:00 – 17:00
Zabawy doskonalące kompetencje dzieci. Zabawy dowolne wg zainteresowań.
Tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania, rozmowy
indywidualne. Rozchodzenie się dzieci.