Dzień
w żłobku
7:00 – 8:15
Schodzenie się dzieci, czynności opiekuńcze, zabawy swobodne,rozmowy indywidualne, praca z zespołem dzieci
lub indywidualna, praca
z dzieckiemzdolnym, czynności porządkowe, zabawy ruchowe.
8:15 – 8:30
Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczno-porządkowe,
samoobsługowe, wpajanie
zasad dobrego wychowania,
wyrabianie nawyków
higieniczno-kulturalnych.
8:30 – 9:00
Śniadanie.
9:00– 9:15
Zajęcia edukacyjne.
Zabawy i zajęcia edukacyjne różnego typu w sali lub na powietrzu.
9:15 – 9:45
Pobyt w ogrodzie, spacery,
zabawy badawcze, gry i zabawy ruchowe, obserwacje przyrodnicze. Tworzenie sytuacji do obserwowania, eksperymentowania,
odkrywania, podejmowania zabaw według zainteresowań.
9:45 – 10:00
11:30 – 12:00
Obiad.
12:00 – 12:15
Czynności porządkowo -higieniczne, mycie zębów.
12:15 – 13:45
Odpoczynek, relaksacja, leżakowanie.
13:45 – 14:15
wynikające z zainteresowań dzieci, zabawy stolikowe, zabawy w ogrodzie, spacery, tworzenie warunków do aktywności ruchowej. Wspieranie rozwoju dzieci poprzez
zabawy i gry językowe.
14:15–14:30
Przygotowanie do podwieczorku, czynności higieniczne.
14:30 – 15:00
Odpoczynek, relaksacja (leżakowanie dzieci
3-letnich w oddziałach
z leżakami).
13:45–14:15
Zapewnienie dzieciom różnego rodzaju form relaksu, zabawy
wynikające z zainteresowań dzieci, zabawy stolikowe, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, tworzenie warunków do aktywności ruchowej. Wspieranie rozwoju dzieci poprzez zabawy i gry językowe.
14:15 – 14:30
14:30 – 15:00
15:00 – 17:00
Zabawy doskonalące kompetencje dzieci. Zabawy dowolne
wg zainteresowań.
Tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności
i zainteresowania, rozmowy
indywidualne. Rozchodzenie się dzieci.